7/04/2014

It's been a long time

Het is alweer een maand geleden dat ik nog heb geblogd. Schande!
Ik wilde wel bloggen, en had ook leuke ideeën, maar het schoot er steeds in.

Ik werd afgeleid door dingen zoals...
School, want de laatste weken willen alle docenten nog even hun vak afronden en dan heb je veeeel toetsen.

Netflix is ook een schuldige. Ik heb sinds kort netflix, en ik ben heeelemaal verslaafd aan Doctor Who

Mijn kleurboek, ik heb veel gekleurd de laatste tijd. (daar komt nog een revieuw over)

Leesboeken, god help me als ik eenmaal begin met lezen stop ik niet meer.

en natuurlijk het WK! Ik heb alle wedstrijden van Nederland gekeken, en een deel van die van België.

Ik ga mijn best doen om meer te bloggen, en aangezien vandaag mijn laatste lesdag is gaat dat zeker lukken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten