2/26/2014

My life in 20 questions

Een week of wat geleden plaatste ik de Fairlytale tag op mijn blog, en ik had wel weer zin om een tag te doen. 
Dus daarom vandaag My life in 20 questions.

Wat is je lievelingskleur?
Blauw! Maar paars en roze zijn toch ook wel heel mooi

Wat is je favoriete nummer?
14. Waarom weet ik niet. Ik vind het gewoon een leuk getal

Wat is jouw droom carrière?
Dolfijnen trainer, leraar. Ik ben door alle fases gegaan. Nu wil ik psycholoog worden, of naar de hogere hotelschool, of comminucatie, schrijfster....ehh ja. help?

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ergens in Gouda. Ik woon er nu al mijn hele leven, en ik vind het een leuke stad. Goed bereikbaar, leuke winkels. 

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met het vliegtuig. Lekker zitten, door het raampje naar de dikke massa's wolken staren, films kijken, boeken lezen, muziek luisteren noem het maar op. En die lekkere koekjes die de stewardessen rondbrengen zijn ook welkom. Yum!

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten, tekenen, schrijven, bloggen, huiswerk maken en leren, afspreken met mijn vriend, shoppen, logeren of afspreken met vriendinnen, met een dekentje films kijken slapen. 
Ik doe altijd wel iets, of juist helemaal niets.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Only, Pieces, H&M, Primark en af en toe New Yorker zijn de winkels waar mijn kleding voornamelijk vandaan komt. 

Naar welk concert zou je graag gaan?
One Direction (dat is geregeld, ik heb tickets). Maar kaarten voor Ed Sheeran, Bastille en Little Mix zijn ook welkom. 

Wat is je favoriete theesmaak?
Op het moment drink ik niets anders dan bosvruchtenthee. Maar mijn favoriete thee smaak veranderd heel vaak.

Verzamel je iets?
Ja, ik verzamel geisha poppetjes van een bepaald merk.


Je slaapt niet zonder....
Mijn knuffel! En het maakt me niet uit als mensen het kinderachtig vinden. Ik slaap er lekker mee, en ik kan me niet bedenken dat ik hem ooit weg doe.

Als je één miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je ermee doen?
Een reis maken, en heel veel shoppen!
Ohja en inslaan op usfoodz.nl

Wat is je favoriete make-up merk?
Lekker goedkoop, Catrice!

Wat is je favoriete seizoen?
Die regenachtige blubber is niks voor mij.
Zon, zee en strand. 
Ja ik hou van de zomer!

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht. Vroeger sliep ik altijd met de deur open, maar op een gegeven moment ben ik met de deur dicht gaan slapen. Waarom of wanneer weet ik niet meer.

Wat eet je het liefste?
Ik eet heel veel dingen graag, maar als ik echt moet kiezen dan is het toch sushi.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik graag schrijf, en me in het schrijven verder wil ontwikkelen. 

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Ja, ik krijg elke week de Hitkrant op de mat.

Wat deed je gisteren om 12 uur?
Toen lag ik als een blije tiener te slapen :)

Wat is je favoriete parfum?
Oh nee, niet alweer zo'n vraag. Ik wil wel 100 antwoorden geven!
Our Moment van One Direction,
Rockin' Rio van Escada,
Black XS van Paco Rabbane
Secret Posion, Christina Aguilera
Purr, Katy Perry
Ze ruiken allemaal zo lekker!


Zo, dat waren de 20 vragen
Wat vooral duidelijk is geworden over mij, is dat ik niet kan kiezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten