3/01/2014

Leuke app: Wattpad

Wattpad, sommigen zullen dit lezen en denken 'JA die ken ik!' anderen denken 'ehh geen idee, wat moet ik me daarbij voorstellen?' 
Nou, dat ik ga ik je nu vertellen!

Wattpad (logo hierboven) is wereld's meest populaire e-book gemeenschap.
Het is zowel een site ( www.wattpad.com ) als een (gratis!) app, die zowel in de app store als in de play store verkrijgbaar is.
Je kan verhalen van anderen lezen, reacties achter laten, een profiel aanmaken en mensen toevoegen als vriend, zelf een verhaal uploaden, noem maar op!

Zoek op trefwoorden om verhalen te vinden, vind iets dat je leuk vindt in de categorieën of kijk naar wat Wattpad je aanbiedt naar aanleiding van andere verhalen die je hebt gelezen.

Voeg boeken toe aan je bibliotheek zodat je ze makkelijk terug kan vinden als je verder wilt lezen, en als je bent uitgelezen verplaats je ze naar je archief zodat je bibliotheek niet overvol raakt.

Laat een reactie achter op een bepaalt stukje tekst dat je leuk vindt
Stem op verhalen die je leuk vindt

Fanfictions, fictie, non-fictie, thrillers, love stories alles wat je kan bedenken is er! 

Ik vind het een top app en ik gebruik hem al heel lang. Zeker downloaden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten