3/06/2014

Lentekriebels!

Hup, weg met de winter! Geen vieze natte regen meer; tijd voor zon!
Lekker drankje op een kleedje in de tuin met je oversized zonnebril op je neus, ja dit is helemaal mijn seizoen!
Ik kan dan ook niet wachten tot de bomen weer groen worden en de eerste lammetjes door de wei huppelen. 

Ik hou niet van de koude seizoenen. Ik vind sneeuw en wintersport heel leuk, en tegen knus op de bank zitten met een deken en een kop thee en een film zeg ik ook geen nee. Maar ik hou toch meer van lekkere ijsjes eten en in de zon liggen.

Ik kan ook niet zo goed tegen de winter, ik krijg vaak last van een winterdip en daar lijdt mijn omgeving dan weer onder. Ik probeer er zoveel mogelijk tegen te doen en gewoon aardig te blijven, maar dat lukt niet altijd. Ik heb nu wel iets gevonden zodat ik vrolijker mijn dag begin, en dan de hele dag vrolijker ben. Namelijk:

Als je opstaat 's ochtends, kijk dan in de spiegel en lach naar jezelf!

Ik weet het, het is moeilijk. Je verwarde haar, halfdichte slaapogen en je moet naar school dus lachen, nee dank je!
Maar het werkt prima voor mij!

Gelukkig word ik van de lente zelf ook al vrolijk, dus dat is het komende half jaar niet meer nodig.

Het leukste aan de lente vind ik dan ook dat alles lichter, mooier, warmer en vrolijker wordt. Het is licht als je 's morgens wakker word, je kan lekker lang buiten zitten en je kan weer dunnere kleding aan.

Dus lente, bring it on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten