3/12/2014

TMI tag

Toen ik voor het eerst van deze tag hoorde, had ik allemaal rare vragen verwacht. Zoals dingen met seks en erg persoonlijke vragen. Gelukkig valt dat allemaal goed mee. Hij is wel lekker groot!

1) wat draag je?
Mijn spijkerbroek een trui van de H&M. 

2) ben je weleens verliefd geweest?
Ja, meerdere keren.

3) heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja, toen bleek dat hij vreemd was gegaan. Dat was wel even moeilijk

4) hoe lang ben je?
even denken, ik schat rond de 1,75m

5) hoeveel weeg je?
De laatste keer dat ik mezelf heb gewogen 63 kilo

6) heb je tattoos?
Nee

7) heb je piercings?
Ik heb oorbellen (dat zijn officieel piercings)

8) OTP?
Ehh wat? Let's google....oohh One True Pairing.
Mijn favoriete koppel in een fandom dus. Lastig
Ik denk dat ik voor Finnick en Annie ga. Van the Hunger Games

9) Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Jenna en Matty van Awkward, ondanks dat ze uit elkaar zijn.

10) Wat is je favoriete serie?
Breaking bad, Awkward en Glee

11) Wat is je favoriete band?
Op het moment luister ik heel veel naar Bastille en 5 Seconds of summer

12) Wat mis je?
Mijn opa.

13) Wat is je favoriete liedje?
She looks so perfect - 5SOS

14) hoe oud ben je?
15 jaar

15) Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok

16) Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Lief zijn.
En eerlijkheid natuurlijk

17) Wat is je favoriete quote?
Dit vind ik geen leuke vraag! ik heb heeeel veel quotes die ik leuk vind, daar kan ik er niet zomaar één uithalen die ik de beste vind. Maar omdat het moet...
'Life can be amazing when you are the right kind of weird'

18) Wat is je favoriete acteur?
Johnny Depp, Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Liam Hemsworth, Josh Hutcherson, Jennifer Lawrence, Tom Hiddleston, Sam Claflin, Channing Tatum


19) Wat is je favoriete kleur?
Ik houd heel erg van pastelkleuren, en blauw

20) Harde of zachte muziek?
Harde. Kom maar op met die beat!

21) Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn vriend, of ik ga in mijn bed liggen met de deur dicht en zo min mogelijk geluid.

22) Hoe lang douche je?
Meestal 10 minuten, als ik mijn haar moet wassen 15

23) Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Van douchen tot eten tot spullen pakken en er verzorgd uitzien, een uur

24) Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee.

25) Wat is een turn-on?
Leuke ogen, wild haar en een leuke lach.

26) Wat vind je een afknapper?
Zweetlucht, boeren laten, liegen

27) Wat is de reden waarom je een youtube kanaal bent gestart?
Om afspeellijsten te kunnen maken

28) Heb je angsten?
Ja, om mensen kwijt te raken bijvoorbeeld. En spinnen...brrr

29) Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik denk toen het 3 jaar geleden was dat mijn opa is overleden.

30) Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vanmiddag nog tegen mijn vriend.

31) Wat is de betekenis van de naam van je youtube kanaal?
aparte vraag dit...Ik heb mijn google+ gekoppeld aan youtube (nee dat heeft Google+ voor mij gedaan) dus het is gewoon mijn voornaam+achternaam

32) Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Catching Fire, deel twee van the hunger games dus.

33) Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Awkward

34) Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder net tijdens het avondeten, op whatsapp met Laura

35) Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Laura is een vriendin van me

36) Wat is je favoriete eten?
sushi, maar ik vind heel veel andere dingen ook super lekker.

37) Waar wil je nog graag naar toe?
Australië, dat is bijna het enige werelddeel waar ik nog niet ben geweest.

38) De laatste plaats waar je was?
Gouda

39) Heb je een crush?
Ja.

40) Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vanmiddag.


41) Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Weet ik niet meer.

42) Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet of zuur. Ik reken jellybeans niet mee, want dat zijn er te veel.

43) Welke instrumenten speel je?
Ik heb een tijd Cello gespeeld. Nu speel ik niks, ookal wil ik heel graag gitaar leren spelen. Ik moet er alleen nog tijd en een leraar voor vinden.

44) Wat is je favoriete sieraad?
Best veel. Ik denk toch de ketting en armband die ik voor sinterklaas en mijn verjaardag van mijn vriend kreeg. en mijn hunger games ketting.

45) Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Atletiek gisteravond.

46) Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
She looks so perfect - 5 Seconds Of Summer

47) Wat is je favoriete openingszin?
'Als jij een frikandel zou zijn, was je een frikandel speciaal!' 
Ondanks dat ik vegetarisch ben, vind ik hem heel origineel.

48) Heb je die openingszin weleens gebruikt?
Nee, ik ben absoluut niet van de openingszinnen. Zoiets gebruik je ook niet op de plekken waar ik kom eigenlijk...zoals school

49) Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vanmiddag nog met mijn vriend.

Last but not least: 50) Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem wil doen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten