4/09/2014

High waist broek weg bij Pieces!

We kennen ze allemaal wel. De broeken die, afhangend van het seizoen, in veel kleuren verkrijgbaar zijn. Gouden rits op de achterkant. Tot je middel komend. Net uit de was krijg je hem niet dicht, maar als je eenmaal een uurtje aan hebt is hij opgerekt en zit 'ie PERFECT!
En hij gaat weg.
Ik had een zwarte en een bordeauxrode high waist broek. Omdat ik ze 'dag en nacht droeg' (Dankjewel mama voor deze originele verwoording), zijn ze kortgeleden allebei versleten. Ik naar de Pieces, en vragen of ze in de wintercollectie de bordeauxrode weer zouden krijgen. Helaas geen positief nieuws voor mij vandaag. De high waist broeken gaan uit de collectie!
In Nederland verkopen de broeken prima, daar ligt het niet aan. Maar in de rest van Europa verkopen ze slecht. En omdat het Deense bedrijf Pieces niet alleen voor Nederland kan produceren, dat kost teveel, gaan ze weg. 
Maar, er is hoop! Een paar bepaalde kleuren blijven ze verkopen! Onder andere de zwarte en spijkerstof broeken blijven in de winkels! De stof van de zwarte broeken gaat wel veranderen. Het wordt vervangen door een mooiere stof, met betere kwaliteit. 

Ik vind het heel jammer dat ik geen nieuwe bordeauxrode high waist broek kan kopen, want ik vind de kleur heel mooi en ik kan hem met veel van mijn kledingstukken combineren. 
Ik ben helemaal gek op de high waist broeken. Jammer dat ze weg gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten