4/25/2014

persoonlijk

Vandaag een persoonlijk artikel, over hoe ik me voel en wat me bezighoudt. 

Ik voel me geweldig! Het weer is mooi, en na weken hard werken op school is het dan eindelijk vakantie!
En ik heb deze week wat leuke dingen gedaan.
woensdag ben ik naar de film Divergent gegaan met een vriendin, en ik kan je vertellen; het is zeker de moeite waard! Al is het maar voor de hottie Theo James die de mannelijke hoofdrol heeft

Ook heb ik deze leuke Harry Potter trui besteld op E-bay, alleen wel jammer dat hij nog niet is aangekomen.
Leuk dat het vakantie is, maar er moet wel nog het een en ander gebeuren voordat het feest kan beginnen. Zo moet ik mijn koffer nog inpakken, en de kooi van mijn hamstertje verschonen. Die kan natuurlijk niet naar de oppas met een vieze, stinkende kooi.

Maar eerst moet ik de spin overwinnen die zich onder de bank heeft verstopt. Ik zit nu op die bank, en om eerlijk te zijn, ik durf er niet af.
De kat van de buren was net bij ons binnen, maar die leek niet te snappen dat die spin die tussen zijn poten door liep gevangen moest worden. Fijne kat is dat.

Fijne vakantie! Kan iemand een reddingsteam sturen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten