2/06/2014

Eerste bericht!

Hallo,
dit is mijn allereerste blogbericht (spanneeend), dus ik hoop dat ik er wat van ga bakken. zo niet, feedback is altijd welkom! 


Eerst maar even voorstellen. Ik heet Luca. ik ben 15 jaar en ik woon in Gouda. Mijn leven bestaat uit heeeel veel school (te veel als je het mij vraagt), sporten (atletiek), tekenen, schrijven (zowel verhalen als nu dus mijn blog) en shoppen.


Ik wilde al heel lang een blog beginnen, maar ik had geen idee waarover ik zou gaan bloggen. Maar toen kwam mijn reddende engel Sarah! Ze kwam met het idee om een lifestyle blog te maken, en hier ben ik.

Zoals net gezegd is dit een lifestyle blog.
Dat houdt voor mij in dat ik revieuws van o.a. films, make-up, eten en andere dingen post.
Ook zal ik een paar how-to artikelen maken, en er eventueel filmpjes bij uploaden. 

En natuurlijk zullen er ook een paar dingen verschijnen die te maken hebben met de feestdag/seizoen van dat moment.
Ik zal nog wel wat vergeten zijn hierbij te zetten maar dat komt nog wel.


Ik hoop dat ik er wat van ga maken, en dat jullie plezier beleven aan het lezen.
Xx - Luca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten