2/13/2014

Revieuw: Maybelline Baby Lips

Hee, 
Vandaag doe ik een revieuw over de lippen balsem van Maybelline.
In Amerika zijn er meerdere collecties van, en zijn er in totaal 18 verkrijgbaar.

Daar zijn ze al langer verkrijgbaar, maar nu zijn ze eindelijk ook in Nederland verkrijgbaar!
In Nederland zijn er (helaas) maar 5. Reden voor een tripje naar NYcity!

De verkrijgbare 'smaken' in Nederland:

- Hydrate (blauw),  citroen- en basilicum geur.

- Intense care (geel) kers- en amandelgeur 

- Mint Fresh (groen), de naam zegt het al: muntgeur!

De drie bovenstaande lippenbalsems zijn doorzichtig, maar als je nou tegelijkertijd je lippen wil verzorgen en een leuk kleurtje wil, zijn er twee babylip-balsems die daarvoor zorgen!

- Cherry Me (rood), kersengeur.  

- Pink Punch (roze) , passievruchtgeur. 


Klinkt leuk en aardig, maar hoe goed zijn die 'must have' lippenbalsems eigenlijk?



Voordelen:
- de stick is zacht, zodat je na 1x heen en weer vegen over je lip voldoende hebt.
- Ze ruiken lekker
- De verpakking is vrolijk
- Ze zijn deze week afgeprijsd in het Kruidvat (yeah voor mijn portemonnee)
- Voor de luie mensen: Je kan ze ook via bol.com bestellen
- Pink Punch en Cherry Me laten ook nog een leuk kleurtje achter op je lippen.
- Ze zijn verpakt, zo weet je zeker dat er niemand aan je lipbalsem heeft gezeten (yuck)
- Ze maken je lippen zacht en soepel, ook als het eraf is.


Nadelen:
- ze zijn vrij duur, namelijk €6
- Je kan niet meer stoppen met smeren, en teveel smeren is slecht voor je lippen. Of ik moet me gewoon leren inhouden.....
- Er zijn er maar 5 verkrijgbaar in NL
- Het kleurtje blijft niet de hele dag zitten, dus je moet het wel een keertje opnieuw op doen.

Wat vind ik?
Ik heb er zelf drie: Hydrate, Pink Punch en Mint Fresh.
Persoonlijk vind ik ze helemaal geweldig.
Ze verzorgen mijn lippen en helen ze snel, en ze prikken totaal niet (fijn voor een lip bijter, wie haar lippen altijd open liggen). 

Ik zou ze zeker aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten