2/10/2014

The fairytale tag

Heyy.
Aangezien ik nog niet zo lang blog, en jullie dus niets over mij weten, leek het me een leuk idee om een tag te doen. En ik hou heel erg van prinsessen en Disney, dus toen ik deze tag tegen kwam wist ik wel hoe ik mijn zondagavond ging besteden.
let's get started!


Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Ik vind mezelf niet lelijk (Maar een missverkiezing ga ik nooit winnen). Dat is wel lang zo geweest, aangezien ik heel erg gepest ben op school vroeger en ik dus letterlijk lelijk genoemd werd. Dat heb ik achter me gelaten en ik accepteer mezelf zoals ik ben. Heel veel kan je er toch niet aan doen, en lachen maakt je mooier dan huilen. En natuurlijk heb ik een heel lief vriendje die me regelmatig lieve complimentjes geeft, haha. 

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Ik hou van slapen, maar doordeweeks haal ik nog maar net de 7 uur. In het weekend slaap ik 8 of 9 uur, meer bijna nooit. 

Assepoester: Heb je een avondklok?
Doordeweeks word ik door mijn ouders om 22:30 mijn bed in gestuurd, maar dan blijf ik vaak wakker tot 23:30 of 00:00 (ligt eraan hoe laat ik de volgende ochtend op moet staan). In het weekend blijf ik op zolang ik wil, maar als ik om 03:00 nog wakker ben staat mijn vader soms boos op mijn kamer.

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Ja, ik hou ervan op buiten te zijn. Bijna elk weertype staat me wel aan. Even lekker wandelen, sporten of de hond van kennissen uitlaten. Zon of sneeuw het maakt me niet uit. Als het maar droog is, want regen..YUCK dan krijg je me echt niet de deur uit! Wat dat betreft ben ik net een kat. 


Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Dat valt mee. Ik ben niet iemand die snel geheimen deelt met anderen, en je zal ook echt wel een wat betere vriend/vriendin van me moeten worden om diepe dingen te weten te komen.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je snel makkelijk voor de gek te houden?
Nee niet echt, alleen als je het origineel en goed doet. Mijn vader loopt al sinds ik geboren ben grapjes met me uit te halen, en ik ben er ondertussen zo goed als immuun voor geworden. Mijn broertje daarentegen moet nog veel leren. 

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Eerlijkheid. Het maakt me niet uit of je eruit ziet als Doutzen Kroes, als je tegen me liegt ben je voor mij net zo lelijk als de heks van sneeuwwitje.
                                                     Appel anyone?

De Kleine Zeemeermin: Welk offer zou jij opbrengen voor liefde?
Ik zou alles doen voor liefde. Mijn vriend, familie en vrienden zijn heel belangrijk voor me. Ik zou voor ze door het vuur gaan (en terug)

De Kikkerkoning: Wat vind jij walgelijk?
De welbekende 'Attention Whores' 
Alles willen doen voor aandacht; liegen, doen alsof je jezelf lelijk vindt, jezelf dik noemen terwijl je heel goed weet dat dat niet zo is, enz..

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
We hebben twee grote potplanten in huis, 3 plantjes in de vensterbank, en een stel narcissen, hyacinten en blauwe druifjes in de zitkamer.

De Gelaarsde Kat: Heb jij huisdieren?
Ik heb een hele lieve kleine hamster Angel. Het klinkt een beetje suf, maar ik ben helemaal gek op dat beestje. Hij is zo grappig en maf af en toe. Hij probeert dingen van mijn kleding af te trekken om mee te nemen zijn nestje in, of springt gerust van dingen af (mijn bed bijvoorbeeld, dat is een hoogslaper).






















Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik kan vreselijk jaloers zijn. Ik laat het niet snel merken, maar ik kan me er wel vreselijk voor schamen.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Mijn wens is mijn familie en vrienden altijd bij me te kunnen houden.
Meer heb ik eigenlijk niet nodig.



Peter Pan: Wat is je mentale leeftijd?
Dat ligt eraan in wat voor bui ik ben. Ik kan vrij volwassen praten, maar aan de andere kant zit ik soms ook My Little Pony te kijken dus die laat ik open haha


De Sterrendaalder: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik ken veel sprookjes, maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
Mijn meest waardevolle bezit is (na lang twijfelen) mijn geboorteknuffel.
Hij is helemaal fijngeknepen en slap, maar hij blijft heel speciaal. Hij is overal mee naartoe geweest en er kleven heel veel herinneringen aan. 

Vrouwe Holle: Ben je lui of een harde werker?
Lui? Wie? Ik? Neeeejoh hoe kom je daar nou bij? En kan je meteen even de afstandsbediening aangeven? 

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Van die hele grote feesten hou ik niet zo vreselijk, maar kleine feestjes met vriendinnen zeg ik geen nee tegen.

De Nieuwe Kleren van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Ja, ik geef veel om kleding. Ik wil er leuk uitzien, en een dagje shoppen is nooit weg!
Ik ben wel een type dat trouw blijft aan haar eigen stijl, ik koop niet iets omdat iemand anders dat heeft of omdat het in de mode is.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ik kan heel gevoelig zijn. Soms noemen mijn ouders me zelfs prinses op de erwt, haha


zo, nu weten jullie wat meer over mij.
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten